Brazilian butt

Brazilian butt

Pod utjecajem savremenog sjedelačkog načina života jedan od najugroženijih mišića na ljudskom tijelu je sjedalni mišić – gluteus. Stražnjica nije napravljena da podnese toliki pritisak svakodnevnog sjedenja. Kada se gluteus umrtvi zbog neaktivnosti, opterećenje se prebacuje na druge mišiće i na zglobove i dolazi do disbalansa i brojnih problema. Slabost gluteusa kao glavnog extensora trupa i stabilizatora zdjelice dovodi do značajnih promjena u pravilnoj posturi tj. držanju tijela. Donji dio leđa je također oslabljen, trbušna muskulatura opuštena obično višak kilograma se skuplja na stomaku, a stražnjica mekana, bez funkcije služi samo kao jastuče. Svakodnevno višesatno sjedenje ograničava cirkulaciju te dovodi do glutealne amnezije, a vrlo često i do nakupljanja celulita upravo na ovom dijelu tijela. Grupni trening pod nazivom “Brazilijan butt” ima za cilj ojačati, aktivirati i oblikovati sjedalne mišiće kroz brojne vježbe sa i bez vanjskog opterećenja. Trening snage i vježbe jakosti su neophodni za buđenje i ponovnu aktivaciju gluteusa. Čučnjevi, mrtva dizanja, iskoraci, penjanje na klupicu, podizanje kukova iz ležanja, odnoženja , zanoženja itd. Sjedalni mišići svrstavaju se u centralni dio tijela ili CORE tako da na ovom treningu dodatno se rade vježbe za jačanje trbušnih i leđnih mišića.